destination oslo

Nu har några timmar gått sedan vi kommit fram. Just avnjutit vår första middag i lägenheten som bestod av pasta, böner och linser. kanske inte låter supergott men joli lyckades med hopkoket! hon lyckades också med första prutten i soffan nu, bönerna som gjort sitt, synd för isan som drabbades värst brevid höhö! Nyss så kom också min förra jobarkompis Lina förbi och hämtade sitt gameboy jag tagit med åt henne. Hon bjöd in oss på fest om tre veckor så då har vi någon rolighet att se fram emot, samt att jag ska på jobbintervju på hennes skobutik i veckan wee :D Tågresan hit gick fin fint, det sorliga var väl att vinka av alla vänner och familia från fönstret på tåget men sen kom lugnet, att vi var på väg. Hur som havre är lägenheten toppen, bättre än vad jag väntat mig. Galet stor och fin garderob så fetpackningen rymms fint. Kvällen spenderar vi nog i soffan framför en film. Imorgon blir det ikea, kanske blir en svensk köttbulletallrik då mumms. Pussba på er i swe, norge är great :)


Kommentarer
Postat av: Hanna w

shit alltså, det känns overkligt. Känns bra att vara på plats hör jag !!!

2008-08-31 @ 02:39:38
URL: http://hannawallin.blogg.se/
Postat av: linn

åhåååå! :)

2008-08-31 @ 11:47:30
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: hana

låter myys! kung med intervjun de går nog bra:)har sett bilderna från lägenheten ojaa att ni kommer trivas där! puss

2008-08-31 @ 17:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0