5-3=2

igår känndes det lite vemodigt och samtidigt stressigt. jag och caci följde med och vinkade av johannorna på tåget som tog dem hem till umeå. vi fastnade nästan i tågets korridor av allt folk som inte släppte oss förbi haha. tråkigt att bäste flyttar hem :( men vi ses snart igen. sara som tyst lämnade hasle igårmorse och isan kommer ju tillbaka. grejt tjejer! här i hasle har jag och caci tagit över masters bed haha, ne men storsängen! känndes väldigt konstigt att ha så mycket plats, lite omysigt visst caci? men erkänner att dynan känndes lite bekvämare ja

idag på jobbet blev det övertid pga av julrush. å vad folk inhandlar julklappar! tur jag kan slappa en hel månad med mina som jag tar hem i januari till familia. efter jobbet mötte jag upp en av mina nya lägenhetskamrater på stan. fick min egen nyckel, önskade honom (han hetrer haukon btw haha) god jul och inhandlade sedan julmat. blev lite tvättning, mys i soffan med the hills och telefonsamtal hem ikväll. familjen har börjat måla om i min stuga i täfteå, å vad jag längtar dit. en badtunna kväll med ett isdopp som förra julaftonen innehöll skulle inte vara fel. men jag och cai håller oss på torra land i år haha. nu ska jag avsluta, krypa ner brvid caci, eller inte så tätt längre och sova ut. sovmorgon, jobb och sedan twilight imorrn. uppesittarkväll (:

Kommentarer
Postat av: Linda

åååh erica jag fick ditt julkort idag :D blev superglad! Jag bokar absolut upp mig på en långfika med dig och pontes v5 när du kommer hem :D GOD JUL!

2008-12-23 @ 14:09:02
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: joli

åå god jul på dig sötis!

2008-12-24 @ 02:49:23
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0