i-lands problem

jag har verkligen lagt på mig sen jag kom hit. i prylväg alltå ;) tur att jag köpt mig en ny rosa samsonite resväska så jag får med mig mina prylar hem nån gång sen haha. men först ska grejerna fraktas till bislet. har nyss packat ihop hela min röda gammla resväska full till max. jag och caci ska senare ta en första sväng över med lite grejer till det nya rummet. alla mina nya sambos eller vad man ska kalla dem, är hemma över julen så får ikväll snoka igenom lägenheten själv lite hihi.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men det känns väl spännande förstår jag =) Kul med lite nya rumskamrater kanske :D



Ja vi får bestämma träff lite närmare :D



Ja jag förstod att du hade ett nytt nr men visste inte riktigt vad det var så jag skickade till det svenska nr. Jag tänkte att om du inte hade kontantkortet i så fick du ju se hälsningen iaf när du satte i det (även om det kanske skulle bli i januari ;) )

2008-12-25 @ 15:31:15
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0