koppla av lite mer

Idag är jag ledig från morris. jag ska inte kliva upp från sängen förutom för att tömma tvättmaskinen och äta. eller kanske kommer göra det i sängen också haha. ska ägna lite tid åt mig själv och njuta av ensamheten här hemma fram till klockan 6 då kvällsjobbet börjar. så riktigt ledig är jag inte, verkligen inte. inte denna helg gah. jobb, jobb, jobb. så pass på nu erica. men min dag har börjat med att jag varit lite rastlös. vad ska man göra när man är ledig egentligen? har man gått och blivit jobbnarkoman? hoppas inte. nu ska jag iaf sätta på p3 och skriva lite dagbok. den behöver uppdateras NANTING!! jag är sämst. ska nog köpa mig en ny, en riktig snygg bok, så jag känner mig mer motiverad att skriva än i dig dator!

Kommentarer
Postat av: joli

rastlös,..ovanligt! :D

2008-12-12 @ 17:42:30
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0