look up

om jag nån gång känner mig ensam i mitt stora nya, tomma rum ska caci skriva mig en lista på vad jag ska tänka på (: bland annat att jag är stark och självständig, jag kan göra vad jag vill, jag har stora drömmar, ett bra jobb, riktigt fint boende och galet snyggt tak. kommer ta bra många år för mig och massor av pengar för att kunna ligga under något så fint igen haha. discokulan i mitten gör inte saken dåligare ;) synd bara att jag inte har så många gäster i närheten att bjuda in. men kära syster kommer precis om en vecka för att spendera helgen med mig. jag tror jag längtar ihjäl mig redan nu my love :D joli eller caci om ni längtar tillbaka så finns hjärterum och sängrum åt er med hihi.

"nu är det lika långt till stjärnorna, som stjärnorna till dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0