ska vi testa en söndag?

sen sist har jag spenderat mina värdefulla timmar på jobbet. men inget slöseri på tid. det har varit en kul helg både på morris och scotsman (: fast jobbar helgen är ju inte över än, om en timme är jag på väg igen.
      igår var det lugnt på fyllefronten efter karl johans gate. utöver det vanliga hade jag ingen stress med något. brukar vanligtvis hata öl så jag vill spy haha. så nöjd med den sätta stämmningen ägnade jag mina timmar till att äta gratis pizza, hänga med bartenderna och spana in den nya snygga, något muskulösa och vilsna vakten. grr!! han borde alla få se, drömma lite om och bi pirrig i magen av haha.
      när kvällen var slut började jag känna lite vemod. igår var ju sista gången jag och johanna jobbade natt tillsammans innan hon flyttar hem :( boring. så därför satte vi oss utanför den stängda puben och unnade oss seven elevens carlzone, coca cola och en cookie mums. ett bra happy ending med min bästa vän. mitt i käkandet kom daglig ledare ut och erbjöd oss skjuts hem. så efter en all over town färd i en skrutt i bil i hög och olåvlig fart med myket skratt med dj;en och jörgen i baksätet så hamnade vi på hemmaplan i hasle. 
     efter ännu lite mer nattfika, min aptit existerar ju endast då i detta land haha så sov jag över hos joli i storsängen. våra andra homies hade visst däckat på grönland efter vad caci yran om på fyllan till joli. men isan berättade nyss motsägelsefullt att det inte stämmde in på henne. ingen däckande alls på någon eller? ;) haha
     Ikväll är det final av robinsson. efter tommen eller britt förhoppningsvis vunnit ska jag och joli fara ut med några tjejer från scotsman. vi ska testa på norges uteliv på en självaste söndag haha. vem vet vad man stöter på då? men det är ju typ enda dagen de anställda har tid på scottis. så blir väl kanske en drink eller två för att komma in i rätt stämmning till grand finale robinsson haha.
      nu ska jag klä mig lite dress for success så jag säljer många dyra väskor. 

PUSS
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0