julnöjd erica

uppdrag utfört och upp till bevis. jag och caci har utan familj tagit oss igenom denna julafton i oslo. dagen har varit riktigt mysig från början till slut. en stor fet släkt plus mat så man spricker behövs inte varje år. det går bra att gå mot strömmen, kanske inte allt för ofta då. då försvinner den spännande magin med hela julen. 
      just nu ligger caci och små snarkar bredvid mig i soffan efter vi sett film, hon missade slutet. känner nästan för att lägga mig brevid och somna in också. samtidigt hör jag andra märkliga ljud. tro det eller ej, men det låter som våra grannar har sex väggen brevid. ett flertal gånger förut har vi hört vad de gjort, jag pratar om andra saker nu då men just nu hör jag verkligen märkliga ljud nanting! yy inte på julafton!
     i vart fall så har vi sen sist sett kalle hundra gånger om, fast i olika versioner. tycker nästan den norska var roligare med mimmi och musse pigg och deras vänner. sedan käkade vi vårt eget lilla julbord som faktiskt blev strörre än vi beräknat. rester bestående av köttbullar och röbetssallad kvarstår till imorrn we! efter fina julklappar öppnats från våra sambos, tack till alla (: så såg vi karl-bertils jul och på det sedan narnia.
    som grädden på moset avslutade vi kvällen med att se filmen wanted med glass och bär i en skål i knät. eftersom caci nu somnat får vi ta våra nattvåfflor imorgon till frukost med choklad på. mums! då är jag äntligen ledig. spa hela förmiddagen står på schemat sedan packa ihop grejer och flytta över till mitt nya rum på bislet. det ska bli spännande. åter igen, god jul på alla :)

Kommentarer
Postat av: joli

åh verkar som ni hade en bra julafton! :)

tack för trosorna och allt!

2008-12-25 @ 14:50:32
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0