var tid har sin glans

nu är alla i lyan fyllda nitton. välkommen in i klubben caci :) vi firade henne ikväll på restaurang. sprang runt med joli efter jobbet och sökte efter en kina restaurang eftesom vi vet hon gillar kinamat. vi fann ett mysigt ställe där vi alla sambos och spånis som är här på besök, spenderade kvällen. kycklig med cahewnötter och grönsaker mums! mammas älsklingsrätt, min med härdan efter. eller det var kanske extra gott för vi aldrig varit ute på restaurang alla tillsamman innan. tror födelsedagsbarnet var nöjd med kvällen och presenterna efter vi avslutade med en glass på donken :) var sak har sin tid, var tid har sin glans, var glans har sin nyans hahaha nyansen just nu är glitter. hälriga tider! vilken tönt jag är. nu ska jag se desperet innan jag kryper till kojs. pussba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0