LUCKY YOU LUCKY ME

efter just läst hanna wallins blogg slog det verkligen mig. det är ju bara en månad akkurat till julafton. tokigt vad tiden går fort :P fram till den stora aftonen så väntas många roligheter, men den kommer också bestå av mycket jobb. på onsdag ska vi fylla på vårt lager av julpynt från ikea och på torsdagskväll blir det pyntning. på fredag väntas scotsman jobb och likaså på lördagkväll. på söndag, självaste första advent ska vi tgå till kyrkan och gå på julotta. det vill säga; agera lite grown uppz. nä men det ska bli kosligt. sedan ska vi julbaka. kola, lussekatter och pepparkakor står på listan.
     det känns bra att jobba extra varannan helg. jag gillar att jag bara kan roa mig varannan helg, då blir det inte för ofta och dyrt haha. såsom denna, då uppskattar man den mer. fredagkvällen som spenderade utan mina sambos med massa annat härligt folk, startade hemma hos anna, direkt efter jobbet och slutade sedan efter en trevlig vistelse med mickis på karokebaren trumpeten, hemma ute i hasle hel-lyckat såsom en kvälls ska (: den som frågar få veta. riktigt göy, en kväll att göra om! ja ja ja!!! en kväll som behövdes ja ja ja!
     dock var det inte lika galet kul dagen efter på den nya morrisbutiken jag jobbade på haha. magont kontrat med konstigt folk och långsamma timmar. på lördagkvällen hade jag tänk styra min kosa till brattlikollen och fira larvens ankomst till oslo. men en halvdöd missjansson efter gårdagen var nöjd med en utgång. han får vi festa med nästa helg istället kanske. är sugen på styra upp det riktigt ordentligt här i hasle då. hej och hå här var det fest.
     Ikväll såg vi sambos äntligen upplösningen av toppis. det vill säga topmodel norge. våran andra cliffhanger då vi alla fem sitter tysta klistrade vid tven. gillar robinsson bättre, mycket mer spännande. efteråt tog jag och joli en promenix till kiwi för att handla. men blev mest slams och eftersnack om helgen och annat viktigt hjärtat behövdes lättas på. bästelibästa johanna lind (: för övrigt vankas här hemma önskelistor hit och dit til vad vi ska ge varandra. ge mig ett julklappstips? det skulle behövas både till mig själv och jäntorna här.
     nu ska jag strax efter jag slutat med min skrivlust, lite väl sent för att börja jobba nio imorrn lägga mig på sängen och njuta till musiken på min nyladdade mp3. borde ringa pontes och ge henne lite tips som efterlystest på hennes blogg. farmor och mormor ska iaf få ett samtal imorgon, lovat mammi det i helgen men som jag ännu inte tagit tag i. jag vet jag är sämst på att höra av mig och till vissa andra också. men om ni vill ha mig så ta mig. 0047 41394249 jag har inte dött i norge och inte speciellt upptagen här heller utan håller mig från dumburken som andra klistras vid.  
    som sagt, eftersom jag inte allt för ofta sitter vid datorn och inte allt för ofta uppdaterar mig själv eller alla andras liv så har jag gjort det nu. go missy. bästa tjejerna hemma verkar ha det bra, då mår jag bra. styr upp hemavan v.5 med mig så mår jag ännu bättre. när sanna på telen idag berättade att det var snöstorm hemma i u me ahh ;) så blev jag tagen av snöstormen kanske haha? lite snö och slalom skulle göra mig bra. men jag lever i nuet. i have the time of my life, i hope you do
duffy - stepping stone
kevin rudolf feat lil wayne - let it rock
beyonce - halo
kanye west - heartless / amazing

♥ missy  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0