juligt och kuligt

jag trodde jag hade skrivlust men det hade jag visst inte? kortfattat så gjorde vi jul i lägenheten ikväll och pyntade granen. imorgon väntar en ledig dag för mig från morris men på kvällen väntar ist scotsmanjobb! nu lockar den nybäddade sängen, men innan jag koser mig ska jag bara titta lite extra, bli varm innombords och le lite till åt den fina adventsljusstaken vi har i köket (= det här blir min första jul utan familjen men början på något nytt, min första med mina vänner! det känns alldeles extra, lite spännande men också samtidigt vemodigt. återstår att se :)  

jag önskar jag kunde ge alla frågor ett svar
jag önskar jag visste, jag önskar jag fann
hur lyckan blev evig och att ljuset det bran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0