kos deg med meg

jag skulle skriva ner allt roliga lovade jag dubbelsängsjäntorna, när jag äntligen från deras håll lämnade storsängen i behåll haha? sov gott vakna torrt dröm sött vakna blött. jag har sämst natthumor, mitt andra jag kryper fram i det rummet. raur. har nog inget någon annan kan tycka vara kul att meddela och skriva ner här därför behåller jag mina hemligheter för mig själv ;) så till mina lovely sambos ♥ ta inte allt jag säger i stora rummet to serius, eller gör kanske det, bara lite grann (; helgen på topp iaf!! nu ska jag kosa mig med caci i lillrummet. kosa eller gosa? hahahaha GOD NATT

ps. jag ringde på en ny lya idag för mig isan och sara efter nyår. fem killar plus vi.. mjaaauuu inte tokigt? hoppas vi får flytta in d.s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0