mys på brattlikollen

idag efter jobbet tjuvåkte jag tunnelbanan, innerst inne nervös men inte något jag visade för mina medpassagerare. målet var brattlikollen och vekens lya tillsammans med isberg och anna sjöström som nyligen anlännt till stan. väl på plats var det en riktigt trevligt kväll med sällskap av gammla klasskompisar. som jag sagt förut, det känns lite som hemma, fast på bortaplan (: feelgood känsla över kvällen. på lördag flyttar larven ner, då anländer ännu en ledare och då blir det välkommen till oslo fest för honom. men redan imorgon ska jag roa mig. anna bjuder på förfest sen ser vi hur kvällen slutar... ska bli skönt med helg. på lördag dag ska jag sara och johanna ska ta tåget till lilleström på bokmässa. kanske kan bli spännande, intressant och lärorikt. vuxenpoäng till mig där? ;D haha. nu ska jag snart sova så morgondagen kommer fortare för..
lalala.. " fredag är ändå dagen som känns bäst"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0