överaska mig mera

igår kom cacis päron på besök. med hade jag beställt med mamma en klänning och varmakoppen med gulach smak. mm min favorit. men det kom mer på köpet. först kom en matkasse fram med falukorv, leverpastej och blodpudding haha, obeställt. sedan i en stor inslagen skokartong med rödrosett överaskades jag av ännu mycket mer. hemagjord lingonsylt, maraboukakor av massor, en jättegodispåse och inte bara tre varmakoppen utan trettio. halleuja lunchen är räddad hihi. med fanns också en julgave, ett kort och julklänningen. tusen takk familjen (: jag som ska till sverige idag med anna veken och larven haha det får bli inhandling av olåvlig dryck istället, för mat och göttes klarar jag mig på till långt efter jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0