en glad rubrik

det fins en framtid och jag är taggad på den (:
för en stund har det varigt veligt här i hasle. vad ska man göra efter nyår, ska man flytta hem eller stanna kvar, fara någon annan stans eller vad? ingen som vet, ingen som vet. men nu har jag fått mer perspektiv på saker. som sickan säger; jag har en plan. eller lite mer som jag säger; jag har kanske en plan hihi. mer om den nån annan dag. pratade föresten med farmor på telefonen igår. överraskad och lycklig var hon över att jag ringde och så säger hon:
vi saknar dig här hemma, blir tomt i jul utan dig men stanna kvar och jobba tills du ska börja läsa, här finns inga jobb, så ses vi sen, då ska du få din julklapp. haha så kan man också resonera sötaste gammelmor.

jag ska upplysa dig om att idag så har jag:
bestämmt mig för att bära silvriga pumps på nyår. även om kvällen alltid är överskattat så kan man hoppas på att den blir bättre i ett par snupersnygga skor i ett nytt land. yeah
jag har varit på ikea och inhandlad julpynt, glögg och pdeg med bästa joli
jag har ätit goda räkor i lake, även om de kom från märket firstprice
jag har kommit på att jag ska önska mig ett usbminne i form av en legobit i julgave.
jag har blivit på bra humör av att pratat med jordgubbsmjölken på msn, de är nog därför jag fortfarande sitter uppe (:
jag har bestämmt att när jag flyttar hemmifrån själv ska jag alltid ha en kanelispåse i frysen till att bjuda vänner som kommer på besök på. det ska anton med ha, eller kanske en flaska doktor pepper haha

nu är det lika långt till stjärnorna, som stjärnorna till dig
som trubadurerna sjunger på scotsman om helgerna; å å åå leva livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0