VINTER NOSTALGIN

jag har glömmt hur mycket jag tycker om att gå på vintern. i nian var det ett evigt men trevligt gående från stan till röbäck. med mp3n i öronen, tjocksockarna i skorna och kylan som sticker i näsan trivs jag faktiskt. idag upptog jag min favorit sysselsättning? haha nä men gick både till och från jobbet i det inte allt för varma osloklimatet. jag har till min fördel införskaffat mig en gosig svart vinterkappa som värmer mig. jag gillar vintern. finns många roligheter att se tillbaka på som införträffat denna kalla period. "den här vintern ska bli bäst" jag säger det igen såsom jag sagt i alla år förr.
- vinter nollåtta ska bli bäst! den ska börja här i oslo men avslutas på hemmaplan. i slutet av januari efter systers modeshow och studentski i hemavan v.5 så bosätter jag mig nog i umeå igen. jag saknar mina umejäntor. be mine winter09 (:

Kommentarer
Postat av: Linda

jaaaaa miss you! :D

2008-11-20 @ 11:45:04
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0