jag föredrar att vara hård

som jag just skrev til lindis, känner jag mig mjukare och mjukare med tiden. pratar jag norksa nu? menar att lite träning på jansson skulle göra bra? ja, hade varit skönt :) dock känns det som att tid verkligen inte finns. på tal om min styrka så hoppas jag på att mina ben håller i 17 timmars jobb imorgon. det återstår väl att se om jag kryper hem eller inte haha. annars får livet här ta en fet, rejäl vändning? idag var iallafall en bra dag på jobbet, vi tävlade på skoj om mest salg, mest mot oss själva och fjorton tusen är jag nöjd med yeah!! ska nog försöka sälja iväg en viss person ut mitt huvud, sända iväg den i en obrutbar samsonitekoffert med usa lås, till en annan del av rymden där den inte går att öppna.   out of my mind pleace


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja åh jag saknar dig erica! Kommer du hem efter nyår eller? Jag lovar att styra upp dig! ;D hah

2008-10-17 @ 11:10:59
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0