late at night

Nu är det nattetid. borde dra mig mot sängen som alla andra gjort redan, men känner mig fortfarande pigg. tur det finns en sovmorgon som väntar på mig imorgon. helgen var händelserik och rolig, precis som helger ska vara. hana och tre östersundsbor var på besök och det uppskattades av oss alla. fler får gärna låna soffan och hälsa på :) nio pers här i lill-trean funkade faktiskt över mina förväntningar jättebra! det känns faktiskt aningen tomt nu.

i fredags lämnade vi hasle för grönland och girlsen där. det blev en riktig umeåfest. flera nyinflyttade umeåbor, killar och tjejer var på plats samt killarna från förra helgen. vårt spel spelades flitigt under kvällen och tillslut for vi som härdade ösregnet ut. blandade delar av vårt gäng hittade vi på soffan när vi kom hem. gablers som utestället vi drog ut på hette, bjöd på en hel del backslickfrillor, champange och blondiner haha. men dansgolvet och musiken var riktigt kul ändå :)

under lördagen var vissa lite halvslitna så den spenderades hemma i filmsoffan med tårta. johanna hade måååånga bitar med sig hem hihi. på söndagen behövdes lite luft. på morgonen sken solen fint så vi ville visa hana holmekollen, dock försvan det milda vädret på vägen och slutade upp i ösregn mitt under vår utflykt. vi fikade ist vår matsäck på t-banan hem, hur som havre var det trevligt ändå! på kvällen åt jag kyllingkebab såsom förra veckan med simon, såg film, robinsson och tog det lugnt :) kvällens slut som vi alla vet här, var inte det mest lyckade. tur det löste sig idag med hemfärden för våra gäster. såsom timbuktu säger; Det kommer ordna sig, det gör det alltid. Jo, det löser sig, så brukar allt bli. det kommer fixa sig till slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0