lunchbox i onödan

jag konstaterade just för ett tag sedan att jag helt i onödan tillagat en lunchlåda till jobbet imorrn som jag inte ska til haha eftersom jag är ledig. jag som var så nöjd efter mitt kockande att jag har en god (observera) fisklåda till lunch. aja hemmalyx utan köksgöra imorrn då. ikv har vi föresten planerat inte lite udda, roliga och spännande aktiviteter i kalendern. ser ut att bli en fullpackad höst med förhoppningsvis massor av skoj (: dock också ganska mycket jobb. har börjat jobba på the scotsman nu och i helgen blir det jobb både fre och lör från 19 till 04. hejba vad slitet när jag jobbar på morris fre och lör med. superwoman får klara detta. nu lockar sängen, dax för sovmorgon imorrn, godnattkram

Kommentarer
Postat av: Pontes

som vi brukar säga på jobb en tidig bakisdag, "vi drar en jansson"

2008-10-15 @ 21:15:25
URL: http://lindaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0