musik som får mig att må mer än bra

på tunnelbanan hem från personalmötet står jag med coldplays låt lost i mp3'n och njuter, samtidigt som jag funderade över varför jag inte passade på att se dem när de besökte oslo för några veckor sen. lite ångest har jag haft. inte nog med det så tårfylldes mina ögon, hör och häpna men bevis finns när jag kom hem och fick reda på att tiger lou ska till sundsvall. älskade musik! vet inte om det var av glädje eller av sorg men något var det. mitt storsjöyran nollsex minne präglas verkligen av en fet rubrik och galet bra spelning av dem. kollade upp att 12 november spelar de i göteborg som är närmast oss. följ med mig dit!! jag vill inte ha dagen efter ångest den trettonde över att jag inte var där såsom coldplay också spelade det datumet. finns säkert ingen tid att fara men hade varit grymmt om tid och sällskap fanns. tur deras nya album kommer redan den 22 oktober me like, me like (:


Kommentarer
Postat av: elin

åhåå, men vaddå! Asmånga bra konserter här i oslo ju! Gavin degraw, tracy chapman, keane, håkan hellström, elton john och säkert en massa massa mer bra :D

2008-10-16 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0