natt suddelisudd

jag har faktiskt inte haft tid, verkligen inte tid till ett inlägg sen sist. har dubbeljobbat hela helgen och inte haft någon tid till mig själv eller mina kära sambos. nu när det finns tid, såhär mitt i natten och höstmörkret med bästa joli framför mig eller, mellan våra datorer haha, så orkar jag inte inte ens skriva ner allt vad helgen inneburit, kanske lite då. som rydd på the scotsman efter mina två första kvällar, har jag iaf erfarit att norskar är riktigt bra på dricka öl och att det är på tiden att jag lär mig de norska klassikerna så jag hänger med i allsången vid borden ;) sedan idag så lärde jag mig att inte bara på kartan hitta i oslo utan i verkligheten med. vi sambos gick på upptäcksfärd och spenderade dagen på oslos obesökta delar. bland fina färger och folk hittade vi många pärlor. bland annan en söndagsloppis, en skräpsorterad marknad och några ögongodisar på två ben. finaste vintage skinvesken (norskan börjar krypa fram) väntar på en första användning efter jag ska(som jag lärt mig på jobbet) måste smörja in den haha. innan sängen måste jag rekomendera att kolla in dagens video. inspelad av joli som leker anka bland änderna. lite internt men, check it out and sleep tight ;)
http://www.youtube.com/watch?v=vzmbsWxtC1c 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0