plötslig hemlängtan

Den här kvällen har jag hållit mig för mig själv. inne på mitt och cacis rum. det behövdes. jag har haft hemlängtan hela dagen idag. vet inte varför men drabbades av bort från norge-hem till sverige för en dag sjuka. en dag i umeå hade gjort mig gott. fara ut till stugan och träffa familjen som nu faktiskt håller på flytta till haga. goodbye storgatan. träffa bästa vännerna som finns kvar, fika, gå ut, äta och spela spel med fd jobbkompisar och styra upp roligheter med klasskompisar som saknas hade inte varit fel. sambos ta inte illa upp!

imorrn ska is och sara till gbg på jobb och de ska passa på att handla SVENSK efterlängtad mat. har riktig länge längtat efter en svensk ost. finns inget som man kan kalla ost här, det som finns smakar som huhållsost minus smak BLÄ. tacka vet jag brunosten som vi äter flitigt av, lite god messmörs stajl över den. mer som också ska beställas är köttbullar. tonfisken, laxen och fiskfilérna får ligga på hyllan några dagar framöver nu. här ska efterlängtat kött spisas

idag har jag sänt en tanke på alla er hemma, eller kanske hundra stycken
. känn dig träffad läsare! dock återgår jag till oslovardagen här och nu med detsamma, slut på den svenska drömmen haha. sängläge ska också intas nu, eftersom caci anlänt till sängplatsen bredvid mig och ska upp tidigt imorrn.  puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

GAAAAAH när kommer du hem? Jag hoppas att du inte stannar längre än nyår :)

2008-10-22 @ 10:40:15
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej babe! allt bra? :) Jag saknar också er grymt mkt ibland!! annars saknar jag er bara. jag kommer på nyår :D du är där då va?

2008-10-22 @ 12:04:36
URL: http://hannawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0