vaddå pengar är inget problem?

gårdagens utgång med caci och isan var dritgöj som norrmännen säger om skitkul (; vi mötte upp veken, krille och jens och drog ut på ett ställe som hette gossiproom. inredningen var kalas snygg och stilig, fanns till och med kristallkronor på toaletterna. känndes som vi befann oss på ett helt annat ställe, än en artonårsklubb i oslo. det påmindes vi dock av på dansgolvets mindre tjejer och vissa sorters killar. då pratar jag om bratkillarna med backslick, stereotypen som lyser med att pengar är inget problem. sånt man får ta här som fattig svensk, hallå vi är i rikemansnorge! lillkillen, gömd på dansgolvet med rock, på max 150 cm kommer varken jag caci eller is glömma i första taget haha. men kvällen var grymmt kul :D lätt värt hundrafemtio kroners inträde. det kostar att ligga på topp! tre timmars oavbrutet dansande avslutades sedan med privat skjuts hem av jolis egen taxichaffis omahar haha. ikv sitter vi alla hemma, slitna efter gårdagen och jobbet idag. superwomans allihopen! kladdkakan är i ugnen och glassen är på upptining, snart blir det en film också om jag orkar hålla ögonen öppna. bilderna från igår vart riktigt fina, kommer imörrn. annat som lockar nu, puss på lördagsmys i haslesoffan

Kommentarer
Postat av: hanna

Härligt att höra :) Jorå, det går bara fint. Det är rätt skoj att träffa så mycket fulla ungdomar ;) haha! Kom nyss hem från ett pass på Lottas och det är sjuk slitet. Men jag antar att du har det minst lika slitet ibland! men allt rullar på här hemma och har just nu 3 jobb så det är nice :D

Nä, det var andre jag köre omkring på ;)

2008-10-26 @ 02:46:51
URL: http://hannawallin.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej jag hoppas du kommer hem så fort som möjligt! Jag och kicki brukar prata om hur mycket vi saknar dig ;)

2008-10-26 @ 13:25:15
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: PONTES

HEJ BEJB!!!

kanon väder här, och det är alldeles vitt på marken och på taken! klockan är snart 12.00 och det är fortfarande alldeles vitt (brukar ju smälta bort efter klockan 9 typ? bara på morgonen alltså)

hur som haver! låter som att livet duger ( mer än väl) blev också nyfiken på rock-mannen-150cm?!

kommer ni hem över julafton något? PUSS!!

2008-10-28 @ 11:48:51
URL: http://lindaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0