vi hoppar på första bästa

idag stod tunnelbanedag på schemat. få men några roliga stopp gjorde vi under dagen. ute i höstsolen upptäckte vi massor av nakna statyer i frognerparken, fikade på majorstuen och besökte en discotunnel. därefter skrämmde vi först upp jäntorna på grönland haha och tog sedan med dem med lugnade nerver med till en loppis i området. efter en mysig dag begav sig fyra frusna kroppar hemmåt till hasle för storstädning. efter en efterlängtad middag i ett riktigt rent kök var det robinssondax med tårta såklart. älskade söndagstv. jag skulle kunna hoppa över hela denna vecka för att det ska bli söndag igen, tönt jag haha men trailern om nästa program var mer spännande än någonsin förr ;) annars har vi fördrivit kvällen med massa skratt och töntigheter. speciellt johannorna har roat. fortsätt vara bra. hittade just en gammal dikt på datorn som jag skrivit i sexan om mina vänner. tillägnas alla gobitar både i umeå och norge idag, ni vet vilka ni är.  

My friends is everything to me. A life without them is not a life. If one of  them
die I die too. You always have a special place in my heart and will always do.
I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0