vi ska bo på landet

vi har fått fnatt. pratas det inte julfilmer och pyssel så hoppar vi ännu längre fram i tiden. just nu snackas det framtida barnvagnar, hus, lamm, kossor och ladgårdar. johanna lind har bestämt sig för att döpa sin unge till marisol men isan tycker det låter som en havresort. det vore okej om johanna skaffade en marisol med en man som inte är svenne anser isan också, jag med tror jag. själv tycler jag marisol låter som en klryddsort. så på dopet kommer jag med kryddburken och isan med en havrestång, precis som de tre vise männen, fast istället de två visa vänninorna. vad än jag, isan eller johannas blivande man anser ska barnet heta marisol. johannas framtida villa ska vara ett äldre hus men frächt och upprustat med ikea inredning blandat med lantstil. det ska ligga nära skogen och helst vid en sjö. max en mil utanför stan ska den lilla idyllen ligga och ha närhet till en handelsboa ;) där hittar ni joli om några år, kanske mig och isan också. vi ska bygga upp bullerbyn på riktigt? gå förbi johanna och fika varje helg och leka med våra barn i träkojorna. nja kanske inte haha.

nu spårar pratet här ska rydda upp i storsängen där de drömmer för mkt, sara börjar tillochmed bli indragen nu, puss på oslo för ögonblicket ist

Kommentarer
Postat av: framtidsmaskinen

hahaha så jävla bra citerat!

2008-10-14 @ 14:23:07
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: linn

haha johanna är så bra så! vad bra ni verkar ha det!! :D

2008-10-14 @ 14:38:03
Postat av: hana

hahahha åå myys...jag tycker de låter som ett parasoll haha

2008-10-14 @ 15:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0