beta zeta beta

 
favoritas ;)

Blogghumör! den här lördagen hade vi tänkt att rycka upp oss och kanske ta oss ut och se lite fok haha. mkt prat liten verkstad. kom hem från jobbet vid sju, trött och sliten så tog en powernap. medan ville de andra att vi skulle festa här hemma bara vi. men då man taggat till lite så var det försent. här i norge stänger "alkoholavdelningen" på affärerna klockan sex. trisstess. så nu hamnade vi här nyskommna från affärn med lite karra. vi tänkte göra ett eget spel men jag känner familjen väl haha, kommer bli häng i soffan. medger att det är rätt skönt ;) nästa helg blir det fest hos Lina, ska bli partyyyyyyy!! Jag smygväntar nu på att sluta vara social med alla så jag och isan kan se greek. mitt nya älsklingsprogram. som bör ses av alla! rusty är ärligt min nya idol mest sweeta nörden. nu är jag mest nörd med detta inlägg

Kommentarer
Postat av: is

Du skriver roligt bra, keep up the good work!

u får ta rusty om jag får cappy ;)

2008-09-13 @ 22:45:47
URL: http://icce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0