p3 känns som hemma

Nu har det gått några dagar och skrivlusten har kommit tillbaka, därför lite uppdatering. Dock har jag inte så mycket att hänga i julgranen haha. Dagarna sen sist har spenderats på jobbet och kvällarna i soffan framför en film. Serier har vi också hunnit med. Kära gossip är ju tillbaka, naw vad bra och de två första avsnitten av ps satt nerverna igång. Två härligheter att se framemot under hösten. töntvarning på mig nu som Johanna tycker haha. Till jobbet nu så trivs jag superduperbra. Guld värt av Lina som rekomenderade mig för chefen.jättetrevlig och go, norrmännen är bra :)

Igår flyttade sara in, hon fick platsen mellan isan och joli i storsängen men den byts nog ut snart. Vi tänkte ta gratis bussen till ikea i veckan och införskaffa oss en madrass och äta lite billig pölse ;D Just nu funderar jag och isan på om vi ska pallra oss iväg till schell och unna oss lite karra men det regnar och är dyrt, så vi överväger lite till. Eftersom jag blev ledig imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra av dagen, får väl hänga med resten ner på stan och låtsassöka jobb. sitta ensam inne i lägenheten lockar då mig inte. Webblyssnar lite på p3 nu. Saknar att vakna till p3 varje morgon med syster och äta gofrukost tillsammans. Får lite hemmakänsla tillbaka. Hade varit skönt att höra s, m eller p's röst nu, men ska kika på en bild av er nu ist kära familia. ska inte avsluta vemodigt nu utan bra, norge är great :) stor puss 


Kommentarer
Postat av: joli

tycker inte ni är töntiga egentligen! känner mig nog mest lite utanför bara :P

2008-09-07 @ 22:07:52
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0