ge mig snö

känslan som väcks av pontes blogg är galen. jag vill ha snö och fjällen, ja tack nu med detsamma. jobba i backen eller på en bar, spendera all fritid i backen, roa sig ute på helgerna och mysa framför en brasa på kvällarna. hur låter det? hade ju inte varit helt fel. hur länge jag stannar i oslo vet jag inte med mig. just nu känns allt toppenbra men efter nyår, fram mot våren hade det faktiskt varit skoj att styra kosan norrut. om jag inte förälskat mig i livet och staden ännu mer här. lyssna och njut, dröm dig bort. det gör jag, men bara för en stund.

blinded by the light - manfred man
the postal service - such great heights

 

Pussba!!


Kommentarer
Postat av: Linda

åh jag vill ha dig brevid mig på pumpen!

2008-09-11 @ 13:38:28
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: joli

åå fjällen, vi borde satsa!!

2008-09-11 @ 16:35:53
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: ;)

Borga is the place to be ;D

2008-09-14 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0