more like me

    
erica eller erika?

på något underligt sätt vill jag sätta mig ner och skriva något meningsfullt, men kommer inte på något. känslan inom mig är rätt tom. tror att jag ska antingen kasta mig ohämmat över johannorna eller snällt krypa ner mellan dem i storsängen och prata lite strunt innan jag själv ska falla för john blund. de sover inte heller. caci sover sen länge tillbaka och sara ligger förhoppningsvis sovande i soffan eller så låtsas hon står ut med alla små ljud från oss eller det durrande (morrande rättare sagt) kylskåpet som skrämmer upp mig ju längre jag sitter själv här i köket framför bloggsidan. hejba vad massa ointressant vetande. jag måste förövrigt komma ut ur nörddimman nu. helt fast i en tv serie varje kväll nu. hallå ordinary me come back? time to go, imorrn ska jag prata med en portugissvensk, typ en linda pontes. dax för ett samtal hem som jag inte åstakommit på 3 veckor. puss!

Kommentarer
Postat av: Pontes!

Snart kommer en pontes och h'lsarpå dig, en lön till bara!! om man får det vill säga!!

2008-09-17 @ 20:42:59
URL: http://lindaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0