på robinsson bakar de då inte scones

Ännu en söndag, en riktigt slapparsöndag som det är här är avklarad. passade på att sova ut imorse, dock relaterade det i pigghet nu. jag vill inte gå och lägga mig! tur att jag fick sovis imorrn och börjar 11.30 ialla fall. sen minst en och en halv vecka tillbaka, då reklamen dykte upp så har vi taggat till denna kväll. vi har nu äntligen sett premiären av norska robinsson ;) lite nostalgi-feeling över programmet, faktiskt spännande och bra. kommer bli höstens söndagsföljetång haha. I pauserna gjorde jag och joje ettapp bakning av scones. de lyckades inte bli klara under programmet, så vi avnjöt dem efter. hallå vi kunde ju inte baka och missa veckans höjdpunkt, tönt jag? annars har dagen spenderats i soffan med isberg. efter vårt greek maraton igår till fem var vi tvugna att fortsätta se idag. jag känner att jag håller på bli en nörd. ryck upp mig nu! hur som havre ser jag fram emot helgen. vi alla ska på fest hos min jobbarkompis lina, äntligen paaartyy!! behöves ;)  ska också bli kul att fler umejäntor anländer till staden i veckan, wee! sleep tight babes 

   
^ hittade lite party party från sommaren, men jag
hittar inte längre mitt långa hår. saknar det lite

Kommentarer
Postat av: linn

haha johanna såg lite småkul ut på den där bilden.. hehe

2008-09-15 @ 13:10:25
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: hana

hahah åå robinsson de var ändå bra ju!!:P vad är den där serien fär nått egentligen? kanske måste börja följa den;)

2008-09-15 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0