rewind - dax för update

Festen har börjat
Lördagen var utöver våra ordinary lördagar. Som sagt sara och jag överaskade våra sambos med tacomiddag, norgeduk och festligheter. alla bjudna dök upp med glada miner. här blev det fest ;D ölspel, dans upp på stolarna, tårtätande, vindruvor och karoke till the voice. efter ett antal glas från allas sidor tog vi tbanan till stan och mot club crystal. jens och veken försvann hemmåt tror jag haha, is sara joli och amandu gjorde stan med randomfolk medan jag caci tesso elin och vicke testade på club crystal. inte bästa stället i stan fick vi höra i efterhand, men helt klart en toppenkväll där inne. träffade på en trevlig gutt som jag hängde med hela kvällen medan brudarna gjorde dansgolvet mer attraktivit ;) kvällen blev lång för oss som gick ut, bussen gick kvart över fyra hem till hasle. nattmacka och mys på de.


All around oslocitydate (;
På söndagen efter varmamackorfrukost, eftersnack och fniss fick jag mig en tur över oslos gator i en norrmans bil. killen jag träffade ute och hans kompis visade mig oslos bästa uteställen, goaste restauranger, operan och massa andra sevärdheter, gator och hus. äntligen orienterad här! vi for sedan och käkade oslos mest omtyckta kebab på bislet. galet stor kycklingkebab och en läsk på nästan en liter haha fick man för 60 nok, fett värt. efter det hyrde vi film och umgicks till nattetid. riktigt kul att få vara med killar, ombyte behövs ibland haha och lära känna några i stan. me like 

Denna tisdag har jag spenderat på jobbet som vanligt. fick rycka in och jobba i den andra morrisbutiken i stan och därmed jobba med sara, gamgo jobbarkompis från mekka. måste börjas ses mer nu. ikv har vi börjat med vårat norge spel. det kommer bli det bästa förspillet ;) ser fram emot den färdiga upplagan.

Jag längar till torsdag, då kommer bästa h
jag längtar till helg, då testar vi ställe nr 2
puss på allt i denna härliga helg som varit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0