speed of sound

idag är en bra dag! fast jag ryckte in och jobbade över så är jag glad och pigg efter 10 h's arbete. fick besök i butiken av två jäntor från umeå idag. tesso och elin är i stan wee!! kul med påfyllning av härligt umeå folk. i helgen är jag ledig från jobb. ska nog spendera lördagen till att kolla in den outforskade delen av stan som ska vara den bästa som vi missat. eller missat, har inte ens haft tid till att ta mig dit haha. ska nog också träffa upp veken och jens för en utflykt till oslos gräddhylla ;) trodde det skulle bli festligheter i helgen men sara och joli jobbar extra imorgonkväll så hela gänget blir inte samlat så ser om vi hänger på det andra umefolket! danssug på mig nanting!!

It's like I waited my whole life,
for this one night.
It's gon' be me, you and the dance floor.
Cause we only got one night.
Double your pleasure,
Double your fun.
And dance forever, ever, ever. 

mmmmm me like
dance with me  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0