kära fd läsare

som jag säkert tappat nu vid detta laget haha men saker har sin förklaring. min dator är typ död, funkar ibland. pallar inte låna allas hela tiden så är det. men stort MEN jag lever loppan här i oslo. det har på senaste tiden skett så mkt att ingen skulle orka läsa ett inlägget om allt ;D hur som havre bjuder jag på en snabbis eller två:

förra helgen trodde jag att jag skulle njuta av att vara ensam på helsfyr. dock var jag inte hemma så överdrivet mkt, vart rastlös av att ingen kom hem så höll mig borta haha. på fredagen spisade jag suchi med lina, lite av en tradition. förstår inte varför jag inte vågat testa förens nu, i love it. kommer ihåg min och lindornas 17,18 och 19 års listor där det alltid stått med. vi såg sedan film chillade med hennes girlies och sågs sedan igen på lödagmorgon på jobbet. bestämde då med tone att vi skulle ta en pils så efter en lång arbetsdag, begav jag mig till majorstuen.
       på en mysig bar klunkade jag i mig några öl och taggade sommaren med henne fram till nästa station, impuls förfesten. ida från min fd parallelklass och sandra inveterade mig tidigare på kvällen så vi gick dit. en tredjedel svenskar, umeåfolk (okännda) och resten norskar var en bra kombi. så det slutade med att vi sent drog på yatzi.
       men där överaskades jag av både en timmes tidigare stängning (sommartiden suck) och av ett ansikte jag inte förväntat mig att se. önskar jag inte gjorde det alls, fast det är det vackraste ansikte jag träffat i norge, det vill också säga han var svensk! vi håller ställningen här. men ändå, killar alltså, gah inte att försöka sig på seriöst känner jag. dock avslutade jag kvällen som en kille kan man väl säga haha. johanna skrattade ihjäl sig på telefonen dagen efter när jag förklarade hur svinig jag var ;) men ibland må man höhö. nu ska jag ringa till bästis som jag inte träffat på över fyra månader som jag får träffa på torsdag morgon. PÅSK I ÅRE :D


.. to be continued


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0