meet me at home

lucky news today. min käre far överaskade mig idag på telefonsvararen. han hade köpt mig en ny dator. hundra kramar till han, när de kommer ner med den. inte för att vara nörd men efter nästan två månader utan egen dator börjar jag få abstinens av min kära, saknade musik. sedan har jag otroligt många serier med efterlängtade avsnitt jag vill ladda ner. nördiga jag,  ja jag vet haha.
       idag för övrigt så fick jag min semester godkänd och hembiljetten är nu bokad. 09.40 på midsommaraftons morgonen landar jag på alvik i umeå. å vad jag ser fram emot att komma hem på en riktigt svensk traditionell dag. umeå och täfteå, ge mig sommar och sol i massor! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs bejjb! men du vet vad jag saknar ;)

2009-04-23 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0