tillbaka spolning

för drygt en vecka sedan nu på tisdagen styrde jag kosan tillbaka till stan och kära bislet. max en kvarts promenix till jobbet mm.. i like (: fick mig ett styrketräningspass kan jag lova när väskorna släpades upp fyra trappor upp utan hiss, men det behövs i detta laget. min kropp har mjuknat eller rättare sagt mina muskler efter jag flyttat hit. tid för förändring efter åretrippen har jag lovat mig själv.
       på onsdag kväll/natt jobbade jag extra på scotten. superskönt att slippa slita som på helgerna utan bara stå och snacka hela tiden. vart dock lite slitsamt på torsdagmorgon då jag började nio men efter den här veckan är jag mer än härdad kan jag lova haha. inte många timmars sömn alls. 
     efter jobbet på torsdagen mötte jag upp lina och ingebjörg på tullins cafe för en löningspils men ingen av oss var supersugna på öl, så vi firade med ceasarsallad och varmchoklad. tullins måste vara stans mysigaste häng och mat, alltid ett säkert kort. dock tog lina fel kort, gråtande på fredagmorgon ringde hon och hade blivit matförgiftad trodde hon. allt kom upp, stackars krake. på kvällen jobbade jag sedan på scotten. både fredag och lördagkväll var lugn så det blev mycket spring och prat med anna och maja på etagerna över mig. vid kvällens slut gick jag tryggt hem med några bartenders och lovade sedan att dyka upp söndagkväll på thomas födelsedag. det skulle bli förfest och sedan utgång med personalen från scotsman.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0