hallonsnår

idag har jag mått toppen bra, fast jag var lagomt rund om fötterna igår. det var fullproppat på tc, hundra gånger skönare människor än de som befan sig där på fredagen haha inget illa menat till dem. men lämnar man tc för olles så är stämninen inte helt på topp ju. massor av gamla godingar och sköna bönor bidrog till en lyckad lagomt snurrig lördagkväll. speciellt tack till pontes och ida för en lika chilledill-mys-flams kväll på min balkong som på fredagen med pontes och lindis.
       denna söndag har jag spenderat med min kära familj ute i stugan. solat, badat, förberett målning, flyttat grejer mellan haga och täfteå, bakat scones och ätit bullens. massor av mys, perfekt söndag. nu ska jag krypa i sängs själv i min stuga. alltid lika gruvsam för att gå dit själv haha. imorgon ska jag bege mig ut i skogen för att plocka hallon, medan hela familjen ska jobba, buuu. godnatt kära vänner (:

Kommentarer
Postat av: cacinyfiken

jaa! :D



mendu jag var ju med då på rex thihi ;)

aha, så du smsade! har han svarat? ;)

hursomhelt bra av dig!!!! :D

2009-08-10 @ 21:34:02
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: caci

jaa! :D



mendu jag var ju med då på rex thihi ;)

aha, så du smsade! har han svarat? ;)

hursomhelt bra av dig!!!! :D

2009-08-10 @ 21:34:26
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0