rexigt och sexigt

lite dålig på uppdatera, men jag har inte tid med datorn. i tisdags iaf drog jag linda caci ferm samt träningsoverall klädda ida och johanna ut på rex. mummsig köttfärssås. flams och trams och en superduper kul förfest. lika bra utgång också. all eyes on us. eller ja på löpar-snyggingarna haha men var lite kändis feeling. levde upp till mina tio budord och gick fram till skummibrother för en utläggning om hans glänsande utseende. go, go erica :D
        på onsdagen jobbade jag mitt första pass på mekka med kajsa. trygg start med en go och saknad arbetskamrat. blev också superöverraskad då linda nyhemflyttade pontes tittade förbi :D saknade portugis!! kom hem halv tio, kvart över tio hos rydelius och redo för fest igen. skulle bara ta ett glas av mitt vin, men allt åkte snabbt ner på en timme i goda vänners sällskap. super kul att träffa acke och björn samt linn furberg och alla andra såklart!! taxi till stan och vi hamnade på nya olles, super najs faktiskt. blev några glas där också och vi dansade allihopen glatt på taket. vissa av grabbarna dansade glatt ner i poolen också haha. lagomt berusade fortfarande efter nattkäk på maxvid halv fyra tiden så cyklade jag och linn och våldgästade hennes kompis tom.  är man kanske smart när man är full haha? 
        gårdagen spenderade jag i tugan med mammsi och pappsi och sedan rensade vi ut på haga. nu börjar det ta sig. kanske får bjuda på en liten inflyttningsfest snart :D just nu är jag också i stugan, väntar på att grillen ska bli varm och köttet stekas. jag är hungrig. kvällen ska jag sen spendera med linda och linda med lite vin och sedan, jag skäms inte men börjar bli det snart en utgång haha. men idag säger jag inte all in utan halva in ikväll tjejer ;)
      

Kommentarer
Postat av: is

ska bli kul och komma hem, så får jag se din lägenhet också! vänta med inflyttningsfesten en månad ;) du verkar ha det bra! det är tur de :) ses snart!

2009-08-08 @ 16:45:44
Postat av: caci

tisdagen var kul och jag och hanna längatr sjukt mkt tills ni kommer hit till vår paradisö!! :D wiee

2009-08-08 @ 22:08:08
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0