seven days love

jag tror jag ska sluta blogga. jag har inte tid till det för ögonblicket. vill heldre återuppta mitt eget dagboksskrivande. det behöver jag så mkt mera just nu. den här veckan från förra lördagen har varit helt obeskrivligt rolig, bra, spännande, nostalgisk och känslomässigt snurrig och fin på samma gång (: jag vet inte vad som händer med mig och innom mig. tror jag vill ha en fika och prata av mig lite med någon. eller rättare sagt fika och prat i massor. men jag har inte tid. hur ska jag klara mig? call me babes

Kommentarer
Postat av: caci

åh så mycket spännande som jagvill veta vad som händer!! wiee :D snart kommer ni!



men en grej jag tänkte på. när ni kommer till flygplatsen så ska ni ta buss nr 8 till valetta. ni ska åka ändå tills ni kommer till slutstationen, det är massor av gula bussar där överallt. där väntar vi. det tar nämligen ett rätt bra tag o ta sig till flygplatsen så vi hinner ej ta oss dit ut på morgonen. men buss nr 8 är det, till valetta :D ni behöver cash o betala med :) det kostar 0,47 euro per person, plus att ni behöver betala för väskan så typ 1 euro

2009-08-25 @ 14:48:18
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0