livet i en resväska

jag borde tackat ja till att jobba på scotten idag. fick ett sms tidigt i morse om jag kunde jobba mellan fem och elva idag. men nyvaken tackade jag nej med mitt samvete om att jag inte kunde lämna mina sambos i sticket med flyttstädningen. men nu är jag helt klar med att packa ihop mina grejor i resväskorna och sopat lite i mitt rum.
resten av lägenheten ska vi visst skippa och städa eftersom lägenheten ska pustas upp :P
      så kunde tjänat lite pengar nu ist för att sitta här och vara rastlös. men tror jag kanske ställer upp och hjälper grabbarna med bära grejer till flyttbilen när den kommer, om jag kan var till hjälp :) det här känns sorgligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0