01.13

jag gick nyss och la mig egentligen. men mitt sömnförsök varade dessvärre inte länge. under mig på ödegaards spiseri och drikkeri har de någon slags musik tävling då och då, faktiskt ikväll. men bara för att jag slog på datorn igen så slutade abbamusiken spela. lyckat haha. jaja väl bloggandes så kan jag visa upp mitt senaste köp. som också förblir det enda denna månad. fast det var halva priset drogs en tusing för dessa corall-rosa täckisarna från kontot.


i'm so looking forward to next season =)

Kommentarer
Postat av: is

fyfasen va snygga! avis!

2009-02-12 @ 01:33:51
Postat av: carro



JAG VILL OCKSÅ HA ROSA! SJUKT SNYGGA!!

du kommer va hoooooooooooooooootttiee i backen

2009-02-12 @ 15:54:34
URL: http://socaci.blogg.se/
Postat av: joli

jättefina! jag är sugen på en rosa jacka men har inte hittat den "perfekta" än!

2009-02-13 @ 02:02:11
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0