att längta till

just nu vill jag först att carsten ska stänga igen fönstret. människan sitter och röker inne i varadgsrummet brevid mig, galet kallt burr. han är mest random här alltså. sen vill jag att mars, den bästa månaden ska komma, som innebär:
- min sjätte månad i oslo, halvårs varning
- nytt boende, nya eller gamla sambos igen
- vårväder och mera, varmare solsken :)
- jag fyller 20 år ♥ jag längtar fast jag fått åldersnoja. den 4 mars är jag inte längre tonåring. denna underbara guldålder i detta land innebär att jag får köpa sprit på vinmonopolet. jag behöver inte längre bry mig om 18 års gräns skyltarna där längre, utan
kan välja och vraka. dock är det dyrt, blir nog ändå inte några coola köp haha vinet smakar ju än fint. jag får också gå ut på de efterlängtade tjugoårs ställerna här. bli med meg ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0