back to buisness

2/2 gick bussen 5.45 från umeå mot oslo igen. tillbaka till jobbet, tillbaka till vardagen, tillbaka till mitt nuvarande liv här :) det blev en lång resedag med ett antal tågbyten. fick dock resa i första klass hela vägen med en stor stol, kudde och riktigt bra utrymme för benen. fett najs ;D under resans tid ringde pappsen och kollade till mig om jag mådde bra några gånger. han berättade att han själv ibland haft reseångest men när man är påväg tillbaka igen brukar det kännas bra. jag håller med dig pappa. det gjorde det. när jag väl var iväg på resande fot på väg hem (oslo är hem nu) så känndes det bra. jag trivs här (: vid halv nio var destination oslo sentralstation uppnådd och jag kännde mig som hemma igen och redo för några fler månader! jag är inte klar med oslo riktigt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0