det underliga gillas ibland

idag har jag sovit och ätit. ganska rejält av båda faktiskt haha. sov fram till två och sedan begav jag mig till peppes pizza för 99 kroners buffen. mumms i magen, men den känns dessvärre gravidstor just nu haha. efteråt tog vi oss en kaffe som grädden på moset och avslutade kvällen med film på grönlad. mycket trevlig kväll med tesso och vicke som jag kommer se mer av  veckan. party och en tur till sandvika storcenter står på schemat! jag ska gå inför en tvådagars till helgen. försöka styra ihop med mina sambos en kväll och troligtvis komma över ett tjugolegg. ja tack.
     i helgen har jag annars jobbat och jobbat. både på scotsman och morris. har dock varit en lite tumultartat helg i stan pga israel och palestina kriget. det har varit stora demostartioner som urartat. finns ju idioter som bara förstört stan och skapar rädsla iklusive oss på morris. i lördags blev vi besökta av ett gäng somstal väskor, försökte slå sönder rutorna  och så slängde de in saker i butiken. en aning obehagligt faktiskt. folk som skulle demostrera mot fred? men på scotten kännde jag mig säkrare i helgen bakom biffiga vakters försvar och skjuts hem av både chefer och bartenders haha. blev två lagoma kvällar med mycket glada miner, lite stress och sjukt bra musiker som spelade. jag älskar rockmusik från trubadurer och sjungande glada norskar. speciellt de som ser bra ut och ger en konstiga förslag. vill du inte, så kan du. hm det var en hård karamell att suga på som jag än inte förstår något av haha. underliga norrmän alltså. 
     nu är det läggdax för mina sambos inklusive mig snart. men ska uppdatera mig lite mer om alla andra godingar hemma först. snart så snart ses vi. 26 januari jag längtar :)


Kommentarer
Postat av: caci

shit! lät läskigt..



see u soon! wiee

2009-01-12 @ 12:52:52
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0