erica "rosa" jansson

när jag var liten kännde jag mig aldrig riktigt flickig, utan ville vara det. jag ville också ha långt hår med rosett i och klänning som alla andra. men nu när jag inte direkt längtar efter det längre så utstrålar det verkligen flickig-het runt mig i omgivningen. i mitt nuvarande hem, mitt bland alla svarta, blå och gråa saker, kalsonger, pizzakartonger och ölburkar finner jag mina egna grejer rätt så tjejiga haha. jag äger en ljusgul tandborste, rosa tops, rosa och blåa handdukar, rosa neccesär, rosa nagelborste, ljusrosa ansiktsatten, rosa-rött hårmousse, ljusblåa sängkläder matchande till tapeterna haha, rosa tofflor, lila mobil, färgglada trosor på tvättställningen, halsdukar i hallen och frukter i kylskåpet. ja tillvaron lyser tjej. förutom att jobbat sent och granskat mig själv och mina prylar idag, så har jag pratat med en glad hana som ringde (: och uppdaterat mig med en go gammal emelie robertsson på msn. alla flyttar verkligen och far överallt nu. massor av umeåbor anländer hit i veckan medan andra styr kosan mott fjäll och storstäder. jag gillar tanken att man är fri. man kan göra vad man vill, bara man tror på sig själv. ska avsluta kvällen nu med ett avsnitt av desperet. sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0