jag lever (:

dålig uppdate, ja jag vet ska bättra mig. men kanske imorrn kommer en riktig summering av mitt liv haha. denna helg har jag iaf ägnat åt mina kära syster som besökt oslo. shoppat, visat stadens sevärdheter, festat, umgåtts, sett film m,m. så datorn har varit prio noll. hanna upptog också den del av helgens tid, mycket kul att ha dig på plats för en stund. tjejer kom igen :) för övrigt trivs jag mycket bra på bislett, lite kallt haha men har införskaffat mig ett element som värmer. mina norrmän är hyggliga och roliga, slarviga och charmiga så går ingen nöd på ensamhet. har ingen skrivlust alls nu, så kiss goodbye



Kommentarer
Postat av: Linda

hhaha tack ;D



den 25 januari eller februari? :D

2009-01-07 @ 12:45:10
URL: http://ljnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0