scarface

ikväll har jag sett en klassiker som man borde sett vid detta laget, men som jag inte hunnit se? i början av norgeresan så skrevs det ner en hel lista med filmer att se under norge och kan faktiskt medge att jag lyckats kammat igenom några av dem. good work erica. så ikväll var det dags för erica att skåda en av haukons ena favoriter, scarface! udda så udda men en kul film, mycket skratt från mig i bislett-soffan tillsammans med min våffelätande kamrat. testade på en variant med brunost på, riktigt kalas! så till joli testa med messör på nästa gång, det lär smaka underbart :D saknar bästa vän, inte samma närhet att bara ta ett skutt ner på storsängen i hasle längre... men snart ses kära ansikten igen. fick ett lycko sms av caci att hemavanstuga var bokat med batu och allt vecka 5. längtar ihjäl mig till fjällen och er tjejer. kärlek genom datorn i massssssssssssor.


Kommentarer
Postat av: hanna

alltså jag har inte heller sett den ;P tycker att den verkar skumm men kanske är värd att se?



glöm inte garden state ;)

2009-01-08 @ 11:07:49
URL: http://hannawallin.blogg.se/
Postat av: maja

hemavan kommer blir super! och det värsta är att det bara är 3 veckor kvar :)

2009-01-08 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0