baksidan

bara för man varit hemma i umeå i två veckor och haft the time of my life så har min kropp nu gett upp totalt. i lördags natt kunde jag inte sova en blund för jag yrade av feber, lika så på söndag dag. men natten på tåget gav mig den bästa sömnen hitentills på ett tåg och jag kännde mig inte alls sjuk. men ropa inte hej först du hoppas över bäcken. efter varit vaken en timme så kom febern tillbaka. inte nog med det så bänner halsen, hostan ekar och snoret rinner. å vad roligt! 
        så nu sitter jag här hemma och försöker kurera mig istället för att stå på jobbet. för fölrsta gången i oslo har jag fått lov att sjukanmäla mig. känns faktiskt bättre i kroppen nu efter ha sovit, druckigt litervis med vatten och sett filmen: he is not that into you. superfin film :) så ska göra ett försök imorgon att stå upp på jobbet! men det är så tråkigt att man ska må piss bara för man haft kul grr

Kommentarer
Postat av: Linda

hahha ja men visst! Jag har aldrig tidigare sett en bisamråtta. Riktigt stora och otroligt äckliga!



Krya på dig hörru =)

2009-07-06 @ 19:32:04
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: eleonor

hallå, kom hem igen :)

2009-07-07 @ 23:01:18
URL: http://eleonorandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0