bergans of norway

idag var jag vuxen, mogen och köpte mig en ryggsäck på jobbet. frågan är ju vad jag egentligen ska använda den till? jo eftersom jag inte har någon är det alltid bra att ha en har jag kommit på, speciellt om den är funktionell och fin. som min är. den är bra ex om jag ska på tur i fjällen och ha med fika, använda den som dataväska och förhoppningsvis framöver använda den till skolböcker. inte så tokig ändå.
       efter jobbet åkte jag is sara anna och linn med gratis bussen till ikea. det första våra hungriga magar gjorde var att beställa en tallrik svenska köttbullar med potatis och lingonsylt. svenskt sitter aldrig fel. efter två timmar så kom jag inte hem med mer än billig choklad och knäckebröd. men mitt skrivblock fylldes med idéer och planer för lägenheten hemma :) syster jag tycker vi lånar bilen och tar en sundsvallstripp i augusti! vad säger du? 

Kommentarer
Postat av: joli

perfekt med rygga i åre! ;)

2009-07-15 @ 17:36:32
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0