jag är taggad på livet

- först 15 dagar kvar i oslo som kommer utnyttjas till max, om jag får alla mina planer igenom. ställ upp nu kvarlevande här ;) middagar, strandutflykter, parkhäng, madonna, fest och fylla 
- sedan direkt till storsjöyran dansande till lady gaga, husbilscampa och all in med massa härliga brudar. hoppas på att fler hakar på! jag vet ni vill ;D
- därefter hem till kära umeå, njuta av sista augustimånaden i min lilla skärgårdsstuga i täfteå, sol bad, plocka blåbär med mamma och snickra med pappa. måla, möblera om, packa upp mitt gamla rum och samtidigt börja om på nytt med syster på haga, deltidsjobba på mekka, fara en tur till sthlm kring den femte eftersom jag redan råkar ha en biljett bokad haha så häng på min impuls resa, blir förhoppningsvis också malta med gobrudar för att hälsa på hana och caci under augusti månaden som jag också ska spendera på att umgås med alla fina vänner, festa och bara vara hela hösten tills jag sedan siktar in mig på åre i vinter. det här känns mega bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0