cooleja är tillbaka

för två dygn sedan stod jag på morris och längtade hem bland resväskorna. nu sitter jag ute i stugan med pappas telia mobilt bredband och myser efter en riktigt rolig midsommarafton med mkt fint sällskap (: resan till umeå denna gång gick super fort, fast jag hade två bummelväskor att släpa på. tur man är stark haha. träffade på trevligt pratsamt folk på vägen och sista timmen med flyget sov jag bort. så vips var jag framme på umeås flygplats! spenderade förmiddagen med mammas utsökta mat tillsammans med delar av släkten och på kvällen bar det av mot ostnäs till hannas hela familjeskara med cacan och joli.
     långbord, massor med traditionellt käk och midsommarkransar. lite nubbe, öl, vin och vattenpipa på det så kom kvällen igång. god mat, mys på hällan, plurr från klippan och slutligen bastubad. sedan somnade vi bumms på hannas loft fortfarande lagomt berusade av all dans och vildande. haha så går det när man träffar sina bästa vänner efter allt för lång tid. då tar man igen det man missat och går "all in" på allt :D skratt och bus i massor, ni är bäst tjejer. tack för en efterlängtad första dag hemma och midsommarafton!! mer att komma  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0