FLOTTARE HELG FÅR MAN INTE

helgen på peace and love bjöd på allt, verkligen allt jag önskat. fantastiskt nöjd :D berättar mer sen vid ett tillfälle med mer tid. ska strax hoppa i sängs för imorgonbitti blir jag bjuden av joli på hotellfrukost, vardagslyx i massor. innan sovläge ska jag skölja bort turk yoghurten som klär mitt bröst. hoppas det funkar som aftersun lotion.  vill inte se ut som en kräfta på rex imörrn haha. såg nyss på tvreklamen att ice age tre kommer. måste nästan gå och se den (a) har många roliga och fina minnen att se tillbaka på åt de filmerna :D "den är grön". en till sak innan jag avslutar. jag har träffat många godingar här hemma men saknar portugisen. linda pontare missy miss you

godnatt kärlek åt alla


Kommentarer
Postat av: is

"...den stack för två timmar sen" hehe ;)

2009-06-30 @ 08:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0